oh crap

finally...FINALLY är veckan slut. ungarna har kört hårt med mej så träningsvärken är ett faktum.
kändes dock lite sad idag att gå hem eftersom emma ebba och alma får sommarlov nu. pure gulleungar
ha stekts ihjäl idag och är not fresh, så ikväll blire bad och kanot på kanotudden för att förstärka ofräschheten.

vad hände igår då?
-ja ebba tappade min mobil i sin filtallrik
-jag slet som ett djur
-jag försökte lära mig stå på händer
-paddlade drakrodd med linda och honken ,ska fan bli trummis
-cyklade tandemcykel ftft (for the first time)
-hjälpte en skrikande karro ur gungan som hon fastnade i (A)
-blev uppäten av mygg

kort sammanfattning, skönt att bli ledig, skit att mina gullebarn slutar,
helsoft att chilla ikväll, nice som fan med midsommar imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0