om 10 dagar...

..slutar jag 9an.
gräsliga,helvetes,idiotjobbiga och älskade 9an.
har förbannat detta år många gånger men ändå, det har varit det mest händelserika året i hela mitt liv.

under 9an har jag:
-pluggat mig till döds
-lärt känna nya fantastiska vänner
-haft en hårfärg jag aldrig kunde se mig själv med, röd
-varit kär så in i helvete
-hittat mej själv tack vare de jag hängde med jämt i höstas
-varit ledsen och flännat som aldrig förr
-fått minnen för livet
-velat springa ut och skrika av lycka till närmaste levande varelse
-varit en jävla idiot ohye
-försovit mig alldeles för mycket
-sett skräckisar for the first time
-blivit krossad och ställt mig upp
-förstört chanser för mig själv
-tältat med fetma gäng
-haft äckel löshår
-älskat och hatat livet
-saknat


well, det ha varit ett stormigt år för mig. mycket splittrade emotions
det har blåst medvind och motvind.
människorna i min omgivning äre som gjort det här till det bästa i mitt liv.
även fast det varit svårt många gånger.
jag älskar er people glöm fan aldrig nånsin bort det


Kommentarer
Postat av: LINDA

haha oyes vem är inte famous i urs??

2010-06-08 @ 16:01:52
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0