and this is AWESOOOOME

yadayada, kom nyss in efter en grillkväll som va hur sweet som helst. endade up med jag,elvira,nadja,kippe,mh,makkie,magda,emma,maria,jesper,oskar,simon,rasmus,åke,lindahl och bullen. vettefan om ja glömde nån där alltså, bli lätt så när man är typ hur många som helst. Hade jättekul och mina skosulor smälte bort, typ helt så de luktade pung överallt. And now, känns de ba random att kvällen rusa förbi.
vi lira allsång,garvade i massor,körde moppe,åt och snackade. helt perfa me andra ord

enough om de nu, de är typ svinkallt ute och min röv är inte sahara. däremot ska jag och nadja starta ett nytt spel,helt enkelt kallat WOW SAHARA. det går på det stora hela ut på att åka runt i öknen på kameler mellan pyramider och kasta sand i ögonen på motståndaren som manöver. Ofta brukar det bli varmt i öknen, därför kan man använda armhålerna som svettkanoner för att besegra idioterna man spelar mot och deras kammisar(kameler).
kul ajo

imorron äre kväll me girlsen, fetta se film och fula oss. feting nice
nu borde ja sova, men jag är defenetivt inte trött för 5 öre men he få gå
küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0