fix me

jag blir så kopiöst jävla förbannad. den bästa avslutningsklänningen jag hittade finns inte i min storlek, bara den svarta men jag ha fan sett ut som ''hey i'm going på begravning'' svart i 7an,grått i 8an for fuck sake.
jag hatar verkligen skolavslutningar.
nu blire nude party som gäller.

igår, hör och häpna, hamnade jag elvira och sandra trots allt på DH efter många om och men. Moppade dit och well, vi komme dit så jävla sent så de kändes lite kasst att elvira va tvungen att dra tidigt så de va bara att hoppa på bögarna och köra hem igen.
Tänkte se om elvira och maria ville göra nåt idag, men i have to clean my room och packa till pappa.
 funk för alla är ju hur gay som helst och orka inte göra nåt me alla i urs så lika bra

haeajejajejekje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0