give me a break, klockan är inte mycket

kvällen blev fan bra ändå. komme till dh i tid och de första som hände var att massa skelleftehamn killar komme och klistrade fast en hel drös med
''gör fredrik reinfeldt arbetslös, innan du blir det!''
klistermärken på mina ben. varav alla sneglade lite snett på mej hela kvällen. sen ha vi suttit och pratat med randoms och ickerandoms, fettat milkshake och softat.
helt okej alltså, lite synd att vi va tvugna att dra halv 2.
alle lovade iaf att troget slicka adam i örat från oss för vi hann inte själva.

nu börja de ljusna ute se ja, och fågeljävlarna visslar som om det gällde livet. Nu hör jag dom inte, men jag lovar. så fort min skalle träffar kudden kommer dom dra igång och jag kommer börja fundera varför jag egentligen inte har ett hagel liggandes hemma...tricky fråga dedär

lyckades sneaka åt mej två gratis billys på dh, va hungrig som en slav. schyrre avslutning på kvällen
alla verka ska sova nu. tråkiga queers  ja ni hörde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0