i am not your enemy

igår var de som sagt tjejkväll, ja man kan väll kalla det tjejkväll även fast vi inte gjorde något speciellt. Såg film, moppade runt, konsum och snackade. dock backade elvira ur så de sög lite men de va kul ändå,
tack för kvällen brudar♥

idag vaknade jag och kände mej värsta deppig. alltså mitt humör ha fan pms svängningar varje dag. men för de mesta tycker jag allt funkar nu. men vägen kantas me uppförsbackar och gupp. men i can handle it.
kände mej bara ledsen över att 9an snart är slut och att jag är så rädd att skiljas från alla jag brukar vara med.
att vi ska splittras. och den tanken står jag inte ut med.
ska göra allt för att hålla ihop me alla, vill typ inget annat just nu. Men seriously, 9an rusade iväg och jag hann inte med. snart är den slut och ja, det känns förjävligt.
homies, may you burn in hell om ni försvinner. love u all



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0