i'm so damn tired of you

okej, fick just en schyrre kommentar om jag elvira och nadja ska dra på dreamhack i år, well? ska vi?
få se, vore fan halvball. Men att sitta och svettas ikapp me alla killar och pissa i colaflaskor medans datagrannan sneglar lite pedofiliskt på en är inte lika lockande.
Gårkvällen spenderades framför tvn, såg the mentalist och hade en vitchokladmask i ansiktet. funk
i helgen ryktas det om tjejkväll, helt okej för mej

idag va de nå företagstjafs på skolan och vi tror bestämt att DAJK gang
(david,arvid,jesper och kippe) är klockaholics. okej ingen fatta
min skalle ha gnällt hela dan. Har oxå varit galen på mitt babywhore(babyhår) som bara är WHAT UP?!
nu, ska jag verkligen skriva klart författargrejen och sen bli det att se greys.


happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0