trött på att vänta bara för att det inte är min tur

hellu
ha nyss fettat en onyttig frukost och ser verkligen inte fram emot den här dagen.
har städa verkstan, skriva en resumé om forrest gump och plugga spanska framför mej. kul

gårkvällen spenderades med elvira och maria ett tag. sen komme amanda claes simon jesper oskar och mh till mej. satt bara och chillade lugnet sen drog jag mh och amanda till amanda.
visserligen är de skönt att säcka som fan en kväll, men jag känner ändå att jag slösar dyrbar tid nå jävulskt.
på helgerna vill jag alltid ha nåt att göra med många peps för att inte känna att jag wastea bort helgen.

oh well, ikväll vet jag icket vad som blir få se vad som showar up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0