try sleeping with a broken heart

åh fuck, min rygg är inte nådig efter vedbärandet igår och axlarna är fan trasiga. Halsen och nosen är om möjligt ännu värre och nu sitter jag och häller i mej svartvinbärste i hopp om att det ska hjälpa. Vettefan, vore typ skönt att vara sjuk ett tag och bara skita i allt vad livet heter. Vaknade imorse med så jävla jobbiga känslor i magen så jag vet inte, sjuk kanske kunde va nåt. Är bara så upfucked trött på allt.

nog om det, idag ska jag dega tills nån hämtar hem mej (om nån gör det). Städa verkstan ger ja fullkomligt fan i idag och tar det imorrn instead. Ryktades om att vi ska pyssla me moppen all day long.
nae alltså, fan ta livet just nu. Och inga gratis sms heller kul

go to hell och hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0