.....

DJUPA SAMTAL
Jag älskar det, älskar att prata med någon jag känner att jag vill visa mitt inre för.

Älskar att i förtroende få ta del av den andres liv och lyssna.

 

BODYSPLASH

Haha jag kan glatt meddela vilken fjant jag är som stenälskar HMs egna som luktar sådär barnsligt fräscht. Jag köper alltid nya, hello kitty, bett boop och snobben u name it.

GODLUKTANDE BOYS

Behöver jag säga mer än så? hm nej



SLUT DUSCHKRÄM
Alltså, pappa och joel är ett mysterium för sig. De har fulla badrummet med axe och sport duschkrämer men envisas ändå med att använda min körsbärs luktande tjej tvål så helt plötsligt står man där, lång i nyllet av förvåning när den har tagit slut misstänksamt fort...

TICK TACK
Förbannade klockor, det är alltid nåt som ska ticka då man ska sova. Och, det gör mig helt vild. Ligger och ticktackar för mig själv och räknar dem om och om igen. Det låter inte högt, nope det gör det inte. Men jag blir galen, samma gäller droppande kranar när allt man önskar är att få sleefa i tystnad.

BAD HABITS
Biter sönder läpparna check, biter sönder tummarna check, biter på naglarna check.
I guess att det är min dåliga vana, att jag biter sådär. Har gjort det så länge så det blir bara. Är jag uttråkad åker tummen upp till käften som om den vore magnetisk. Är jag nervös börjar jag bita på naglarna.
Läpparna tuggar jag bara på hela tiden, orsak fortfarande okänd. Brukar be folk daska till mig när jag gör det! Men det är drygt, jag blir inte av med det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0