show some mercy

jag är trött.
Dagen har spenderats med emma, blev att dra till stan för att få fika i lugn och ro nånstans men det hela slutade med att vi fick köpa fika på ica och sitta i ett trapphus där alla sprang fram och tillbaka. Förjävligt haha.



Ikväll vet jag faktist inte riktigt hur min kväll blir, jag är egentligen mest sugen på att fara till nån go människa som vill titta på en film och visa lite ömhet haha, känner mig fan törstande idag. Och, det är jobbigt att känna att man verkligen behöver få kramas och strunta i hela världen.
Så vi se väll, lär ju inte hända så jag få se om jag ska vame sara och ida eller om jag bara ska ta de lugnt hemma och se harry potter 1 som gå på tv ikväll. Låter som ett hejdundrande vilt liv jag lever huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0