sugar, we're going down

Jahapp, vaknade halv 1 idag. Inte alls likt mig, men kände bara hur jäkla lite jag orkade stiga upp och möta söndagsångesten. Nu håller jag på att packa, för det kommer inte hinnas nån annan kväll. Ska packa lite till, skriva klart uppsats sen fara och träna. Efter det blir det stan sen käka, och sen finally vara med agnes.

Tror att innan vi väl kommit på tåget till stockholm har jag gått under. Har väldigt väldigt mycket som måste göras innan onsdag kväll då det äntligen blir frid. Ska terapi shoppa och ha de gött som bara ett gäng skoltrötta skellefte brudar kan ha i samma lägenhet. Taggarååååå

Kommentarer
Postat av: Maja

taggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggataggatagga:]

2010-11-28 @ 20:45:45
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0