.

energigivare-

ja precis, människor som har lätt till skratt och är glada är så jäkla sköna att umgås med.


- ärlighet
love it. Man behöver inte vara taskigt ärlig om allt och alla när ingen bett om ens utlåtande, men i största allänhet är ju ärlighet ganska nice. Speciellt när man gör det till nåt roligt, som ett utlåtande om sina flinta ben?

- ''jag tycker om dig precis som du är''
cheeses, vem älskar inte att få höra det? Man mår så himla bra av att få veta att man är tillräcklig. Man mår så himla bra av att få veta att ens brister inte spelar någon roll.




- splatter filmer
no no, det fixar jag inte för allt i världen. Inte filmer där dom bara köttar och man får se människor från ett helt nytt perspektiv, nämligen från insidan. Blod, plågeri osv..alltså inte nog med att jag blir äcklad och börjar må psykiskt illa så är dom så jäkla dåliga också, vars är handlingen? Vars är underhållningen?

- hål i sockarna
haha ganska kul grej att dissa faktist, men jag blir galen av att ha hål i tårna.

- vanilla coke/ cherry coke
varför egentligen? Det är dyrare, det är äckligare. Cola ska inte mixas med nån smak, nope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0