i'd sacrifice my world for this

saker som gör mig glad:

- komplimanger,
jag blir ofta chockad när någon säger något snällt och glömmer liksom att säga tack ibland eftersom jag blir så förvirrat glad. Men sanningen är den att jag lever på det resten av dagen. Suger åt mig som en liten svampbob.

- när folk säger att dom ser mig som äventyrlig, modig och att jag vågar säga vad jag tycker. Missförstå mig inte, så är jag ibland, men det är bara en sida av mig. Ibland blir jag väldigt blyg, och nervös och awkward haha. Det beror väldigt mycket på humör för tillfället, ibland sjunker jag ihop, blir generad och har svårt att finna orden. Önskar att den sidan gick och grävde ner sig lite oftare.

- musik, här hittar jag inte riktigt beskrivande ord. Musik är min energi, den får mig att orka när jag inte ens vill. Hela tiden finns den där och backar mig när det blir lite för svårt, och när jag inte har någon eller nåt annat att vända mig till.

- kärlek, kärlek är fara, kärlek är smärta, kärlek är förjävligt och kärlek är ett rent brinnande helvete. Men det är samtidigt något så underbart och man kan inte beskriva den med ord utan det är något man måste uppleva. Den kommer och den drar ifrån en lika fort. Men när den väl stannar, så finns det ingenting bättre. Och det finns inget som gör en lika glad.

- vänner, ja ni mina fina fina vänner vad skulle jag göra utan er? Jag är en envis liten jävel som tror att jag klarar mycket själv, jag är självständig. Men jag vet att efter ett tag kan inte jag själv ta itu med allt och då finns ni, då finns ni så inihelvete. Älskar er, och ni vet vilka ni är som ska ta åt er av detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0