JDHAEPOIFDKJÖSLEFISE

jag.blir.gammal.
har så förbannat tråkigt, kan inte sitta hemma en hel helg. nu säger jag visserligen emot mig själv från det jag skrev tidigare, det är fan inte lugnt. jag bli cp, stressad och vill bara lägga mig ner och flänna floder.
kanske inte. men det känns lite så, fixar inte att inte göra något ute med folk.
ruttnar, har typ börjat få rynkor och gröna mögelpariter här och var.

OKEJ OKEJ OKEJ jag ska sluta överdriva, men jag får dåligt samvete om jag inte är hemma och fan samtidigt som jag vill ut ut ut så vill jag ta vara på all tid med joel.
värt inlägg , i'm goin' nuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttts

Kommentarer
Postat av: CISSI

SV JA! :D

2010-09-18 @ 16:58:10
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0