Ber om ursäkt världen.

Är sinnessjukt slut. Ha stått och sopat hela jäkla dagen i det piskande spöregnet och blåsten från hell. Var dyngsur när jag kom hem, även humöret kunde räknas in där. Så hoppade direkt ner i ett varmt bad med en bok och efter det krängde jag världens godaste thaikäk. Nu väntar:
-ta en tripp på ica och inhandla nå gottis
-tanka en mysig film
-krypa i säng med godis och film iklädd tofflor och sovtröja.

-sova!
Damn, i deserve it. Och med detta ber jag om ursäkt världen för att jag är rätt utloggad de veckor jag jobbar. Och skriver så förbannat tråkigt nuförtiden. Well, måndagen avklarad, 4 dagar kvar. Jag längtar redan till helgen... Kisses

Kommentarer
Postat av: elvra

tänk you chosef! inget jag kommer bära vidare dock

2011-08-09 @ 00:39:20
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0