Dan före dopparedan

Blir väldigt tråkiga inlägg då jag bara mobilbloggar ser jag. Men ska skärpa mig efter jul. Lovar iallafall att inte byta till tatt-tumblr! Nu sitter jag iallafall hos pappa och gör allt för att tvinga fram lite julstämning. Vi äter pepparkakor, skumtomtar, knäck och russin. Vi dricker glögg och julmust och ha tänt alla ljus. Vi skakar alla paketen under granen och lyssnar på julskiva. Jag slår in paket, äter den 23 chokladbiten i min kalender och stoppar nejlikor i apelsiner. Men julstämningen vill inte riktigt infinna sig. Få hoppas den dyker upp lite ikväll på uppesittarkvällen få det vankas julbord, julklappsspel och sånt. Senare ikväll ska vi kanske snickra ihop ett pepparkakshus och redan ska jag ut och åka madrass hoppas jag haha. Ja imorgon är det julafton och det känns helt sjukt. Men jag ser framemot det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul, min svenska väninna! Hoppas du får en bra en. Kram Hind.

2011-12-23 @ 17:40:41
URL: http://hiiind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0