Fredag



Hotta brudar
Bonjour, hola, ciao, привет. Observera att det sista ordet var ''hej'' på ryska hehe. Kunde bara inte låta bli. Tolkar det som nPNBeT men jag undrar hur man uttalar det. Hur som helst så är jag hos pappa nu och ikväll väntas julpynt och sedan kanske jag och några kompizar ska se idol finalen. Dock gillar jag ingen av dem som är i final så jag finner det bara ovärt för mig att bänka mig i soffan och se det ikväll, tänker att jag kan hitta på något mycket roligare. Sedan stannar jag upp och kommer på att typ alla mina kompizar ska se det och jag skulle få göra något "mycket roligare" forever alone, så blir säkerligen idol iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0