Nyårsklänning

Bild från klassfesten (julia nilssons). Öh varför sa ingen att mitt hår såg ut så haha..?
Nyss hemkommen från stan. Förstår inte att jag vågade mig dit. Jag har fett hår, har cpgalen breakout i pannan, kladdigt smink efter gympan osv. Men, det gjorde jag. Gick en kortis med vera och träffade zackman eftersom han behövde hjälp med ett mycket svårt val. Sedan trippade vi bara snabbt förbi bikbok och guess what? Jag kommer hem och är en nyårsklänning rikare. Är inte så jävla brydd om andra har en likadan eftersom jag kommer vara snyggast i den. Ha, man kan ju hoppas iallafall!

Nu ska jag plugga lite, sen fara till verkstan och jobba. Efter det blir det en långjävla dusch. Som avslut på detta inlägg tänker jag fråga, varför i helvete har man fuldagar när man minst av allt vill ha dem? Oh den kommer jag aldrig få svar på för att det bara är så. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0