hej

mina duntofflor jag nyss hade på fötterna ligger på golvet

jag: Va?
pappa: Vad?
jag: varfördå?
pappa: Vad?!
jag: vad gör dom där?
pappa: men VAD?
jag: vem har tagit av mig mina duntofflor?!
pappa: ja inte var det jag..
jag: nej inte jag heller..


jag och joel ''bråkar''

jag: fan va ful du är
joel: inte fulare än dig
jag: jo
joel: nä du ser fan ut som babben larsson HAHA
jag: .....jaha men du.. du ser ut som.. som.. äh, käften på dig! (blir ägd)

mamma jag och joel pratar


mamma: jo men man vill ju inte känna sig som femte hjulet under vagnen.
joel: nä, inte heller som tredje hjulet under moppen
jag: ..eller tusenförsta foten under tusenfotingen (tittar på joel för respons)
joel: okej det var första gången du var lite kul under hela den här veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0