helg

Fredag- idag alltså, för er tards, har jag jobbat. Hade tänkt gå på stan också men hade varken smink eller rent hår så den idén avfärdades efter ett tag. Ikväll skulle jag va med ida dahlqvist men jag vet inte om de blir av nu, joels sista kväll hemma= sorgligt= kanske känner att jag borde vara hemma. Så vi ser väl.

Lördag- göra engelskagrej, ja ni hör ju, nu börjar helvetet, sen gyma och chilla med tjejerna. Föreslogs, som tidigare nämnt, att ta en fika.. men i bet att jag kommer vilja käka subway efteråt istället. Ska försöka förhandla. Sen på kvällen typ hänga med linda amanda rasmus och makkie. Kan bli en bra lördag känner jag.

Söndag- plugga lite matte, göra klart engelskan om jag orken sviker mig imorgon. Sen blir det uppfräschning av mig själv, sitta i fosterställning med frånvarande blick och ha skolångest och sen gå i säng i tid. Känns ju hilarious så det sjunger om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0