i'm doing this for me

Låtarna som spelas runt, runt när jag tränar. Hade inte kunnat utan musiken. Spelas på alldeles för hög volym när jag pumpar som en galning hemma, svetten lackar, när jag kör tills jag inte tror att jag ska kunna stå längre efteråt. Det, mina kära vänner, kallar jag u n d e r b a r t.

not afraid- eminem
talkin' 2 myself- eminem, kobe
go to sleep- DMX, obie trice, eminem
bring me everyone- mustasch
breakdown- breaking benjamin
until the day i die- story of the year
you're going down- sick puppies
getting away with murder- papa roach
eye of the tiger- survivor
dance dance- fall out boy
you're gonna go far kid- the offspring
alias- in flames

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0