känsliga läsare varnas

Har du nånsin vaknat med en hals som känns som att den ska sprängas, med en helt igentäppt näsa så andningsproblem är ett faktum och med två igenklistrade ögon som inte går att öppna hur mycket du än kämpar? Well, det har jag. Halsen och näsan börjar kännas som en vana, men ögonen, helt jävla limmade. Vacklade ut till toan, blaskade vatten över dom tills dom gick att öppna och sen kollade jag i spegeln. Det borde jag inte ha gjort, möttes av ett mongo med två variga knallröda ögon varav ett nästan helt igensvullet och tjockt á la terminator och quasimodo i ett. Jag ser ut som ett monster, jag vill dö.

typ nåt sånt, ser jag ut som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0