Äntligen hemma

Ja, denna kväll blev väl.. okej. Ja det är faktiskt rätt ord. Hade ena stunden skitkul och andra var det mest bara jobbigt att tappa bort alla och gå utan täckning i mobilen. Sen att bara driva runt och vara oense om vart man ska och sånt tjafs gör mig bara så förbannat slut i skallen. Ha oxå känt mig stressad av nån konstig anledning hela kvällen och varit ful som stryk tack vare regnet tidigare.. thanks alot. Men har oxå träffat massa människor som kommit fram och varit trevliga och det tycker jag är hur kul som helst. Så med både plus och minus denna kväll sammanfattar jag den med ordet okej. Imorron får det bli roligare. Jag är fortfarande taggad, har åkbiljetter kvar och imorron ska det vara bättre väder. Finemang!

Nu ska jag sova för nu är jag fan förbi av trötthet. Är helt genomslut i huvudet så gonatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0