Kickstarts again

Ska kräla i säng snart. Göra en tidig kväll, typ? Klockan är lite mer än halv två och är jag i säng innan två, ja, då har jag kommit i säng i tid. Ikväll har jag insett två saker:
- Jag har blivit lite brunare idag (galen segergest)
- Jag börjar om med nyttiga livet igen. Känner på mig att det kommer gå skitbra faktiskt.


Så, vad ska jag säga? Imorron blir det stranden och kickstart på det nyttiga igen. Man måste liksom börja någonstans. Äta bra, utnyttja min pilatesboll till fullo och sedan blir det gymkort i höst. Jag känner att jag är på g, kaaaaaaaaaatching.

Kommentarer
Postat av: Sassäh

Godkväll ! ^^ jag hoppas att du har haft en bra dag, har du det?! :):) kram!

2011-07-11 @ 02:21:39
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: bellis

Hej! Ville bara tipsa om min tävling på min blogg, du vinner snyggt halsband! Enkelt o va med. Ha en bra dag! :)

2011-07-11 @ 02:53:38
URL: http://bellisbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0