Rolig_tjej

Lär ju ska vara jordens tråkigaste människa ever. Nobbar trästocks för tredje året i rad, fan ni får ursäkta mig, men jag hatar trästocks. Kommer aldrig bra artister eller nåt. Okej låt gå för adept men annars.. hallå?! Fast i tysthet måste jag medge att det känns förjävla sorgligt att ligga hemma och se film när jag vet att resten av skellhells befolkning befinner sig på trästocks och tycker det är grymt. What the fuck went wrong with me?

Är ful, trött, och har ingen lust med nåt förutom att slänga mig i älven. Flyta runt i vatten och inte bry sig om nåt annat. Få se om jag kan lura i folk något sånt vansinne ikväll. Vill inget annat. Kul tjej, go to hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0