danzaaaaaaa

(Djup väldigt dramatisk klassisk jörn suck) Känns finemang att träffa mina vänner igen nu när jag är hemma med skinnet i behåll. Men, det känns förjävligt också. Skellefteå.. Alltså, skellefteå. Nej. Kände verkligen bara nej nej nej när vi åkte förbi allt dedär välbekanta man ser varje jävla dag i sitt liv. Kände bara nej nej nej när vi klev av planet och en kall vindpust slog emot en och sen började regnet vräka ner. Skulle göra vad som helst för att få vara tillbaka där i grekland i sofforna på hotellverandan med maja och resten av hänget. Vad som helst.

Har iaf haft det oförskämt bra. Så bra så man blir helt heartbroken av allt trist när man kommer hem och allt bara är så tråkvanligt igen. Så bra så man minns varenda liten detalj, det dåliga och det bra. Men jag har ambitioner och plans på g så negga blire inge av. Nu ska jag iväg och träffa vera, som jag längtat!

Kommentarer
Postat av: karrrooo

JOSSE FÖRFAN SITTER OCH VÄNTAR PÅ NEGERN SOM VISADES NÄR DU SCHTEEKTE I SOLEN ( menas med att jag vill se hur neger du har blivit):]<3

2011-05-18 @ 18:29:37
URL: http://lillluu.blogg.se/
Postat av: Maja

såg på facebook att jörnsucken skrivs aaaaaaaahh

2011-05-18 @ 21:33:04
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0