just like we always do

Vill klä mig i sommarkläder nu.
Anyways, idag har det varit vattenkrig på skolan. Inledde morgonen med ett redigt sprinterlopp från ninjorna med emelie i släptåg. Med galen speed flög jag flåsande som ett ånglok fram över parkeringen med panik i blicken. (Dom jagade oss på sparkcyklar..) Japp, där gjorde man bort dagens motion med bravur, har inte fått en droppe på mig. Tyvärr kommer nog domedagen imorgon istället. Har iaf pluggat matte och spanska så det sitter som berget i skallen nu sen halv 4 idag. Har skickat in datauppgifterna, har lämnat in sagoanalysen. Känns rätt jävla bra. Sen ska jag till amanda och umgås med hon och zackuz. Vi hörs imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0