SPOTIFY


Som alla andra musikkåta redan måste ha lagt märke till läggs spotify free ner. Onödigt, enligt mitt tycke. Och jag är inte så påläst att jag vet varför det ska sluta vara en gratistjänst som uppskattats så förbannat. Men och andra sidan förstår jag inte heller varför alla klagar stenhårt på att köpa unlimited eller premium nu. Det är inte dyrt med 49:- respektive 99:- kronor per månad för obegränsad musik utan reklam. Visst, vem fan är jag att komma och tycka såhär när jag sitter och njuter av gratis spotify premium redan? Men det hade inte spelat någon roll, hade jag inte redan haft gratis premium i ett år skulle jag lätt kasta fram stålarna varje månad. 99 :- är inte några pengar för den som alltid, alltid, lyssnar på musik. Och det vet ni också.

Kommentarer
Postat av: IDA

HAHAHAHAHA jag dör så jävla roligt!

det var fan inte ens lite svett heller, jag dog varje gång h*n lyfte på armen..

2011-05-02 @ 15:37:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0