vi faller

Kom nyss hem från amanda aka abbe. Alltså, det är konstigt. Jag amanda och karro ha bara suttit på röven, druckit powerade, loka, cola och käkat glass med hallonbåtar och pratat och inte gjort någonting, ändå ha jag inte haft såhär kul på länge. Att isoleras hemma i en veckas tid får en verkligen att uppskatta det lilla mycket mycket mer. Ha inte ont i huvudet eller magen längre, ni är medicin brudar Nu hoppas jag bara att halontet vill gå över sen är jag tillbaka på spåret igen. Imorgon blir det att följa jullan hem till västomsundet, äta middag, och sen ha en mysig kväll där. Blir en bra start på helgen. Hörs imorron, typ. Kanske. Nu är jag trött. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0