VIVA LA RHODOS!

Alltså, vad är detta? Är sjukare nu än förra veckan. Ha världens snuva, ont i halsen, hosta så det skallrar om det och lite feber. Går fan på 7 läkemedel sammanlagt just nu, alvedon, ipren, abcde vitaminer, ibuprofen, nässpray, zyx och echinagard. Vet, dessa är mördarmaskiner för kroppen. Men vad ska jag göra? Ligga och vänta på ett under? Nej, imorron bär det av till rhodos och jag gör jävlart allt för att bli frisk nån gång.


Ha köpt bikini idag och ska och fixa mer förnödenheter sen ska jag packa klart. Ser verkligen fram emot detta, kan inte fatta att det bär av imorron. Kommer inte hinna blogga nåt mer innan jag drar, eller jo ett till inlägg komemr efter detta tror jag. Annars hörs vi när jag kommer hem igen. Ha de bra i skitskellefteå som jag faktiskt kommer sakna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0