Söndag

Svar till rebecca: Du är så fin rebbe. Vad glad jag blir!

Åh alltså söndag. The day of doom. Eller nej, jag gillar egentligen söndagar litegrann iaf. Skönt att sova hur länge man vill, sen äta nån onyttig frukost och sen bänka sig framför tvn resten av dagen. Just idag skulle jag vilja ha det så. Jag och pappa har fikat farsdagsfika och tänt ljus och sånt så jag har värsta julkänslan just nu. Sen är jag sjukligt sugen på att spela spel med farsan hela dagen och titta på PLL och Pan am. Men det är en dröm blott, för jag måste skriva två notiser, räkna matte och skriva stödord till en redovisning imorron. Så helt plötsligt blev det ändå en day of doom. Fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0