åh orka

nu ska ja göra en sån där , palla livet random grej som alla verkar ha ork till
så here it goes , random fakta om mej

1. det äckligaste i matväg jag vet är , fisk,skaldjur,svamp,ägg och lök. I swear, äter inte dedär
2. jag ha en F Ö R J Ä V L I G beslutsånget alltid alltid 
3. sommaren 08 var den bästa i mitt liv , makkie förfan !
4. jag tycker att nutella på pringles är gott
5. att ta i andras disk med typ dressing på gör mej illamående
6. modeller med perfekt kropp och solbränna vill jag sticka ner med en gaffel
7. jag visar mej inte i skolan utan foundation och puder av en viss anledning
8. jag vill bo i ursviken heltid , alltså att fars bodde där oxå
9. jag gruvar mej för gymnasiet och vill aldrig gå ut 9an
10. jag är rädd för kryp ,att gå själv då det är mörkt, att nån jag älskar ska lämna mej och inte komma tillbaka

Kommentarer
Postat av: Markus

Sommarn 08<3<3<3



Minns du det fruktade diket ? ;) fattar inte hur båda ni lyckades baila där :O

2010-01-11 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0