Höst


Höst.
Det är precis vad det känns som ute nu. Går som runt och småfryser hela tiden. Men jag gillar hösten, och det har jag gjort ända sedan hösten 09. Nu längtar jag bara tills jag jobbat färdigt och kan ge mig ut efter höstkläder. Ska försöka locka med mina brudar till umeå för sista minuten shopping dagen innan skolan börjar, för lördag och söndag kommer fan bestå av spa size gigantiskt. Kommer behövas efter dessa jobbveckor.

I höst känner jag för:
långt, varmt chokladbrunt hår
boots
mörka jeans
stora stickade halsdukar
varma ögonskuggor i typ brunt, mörkare beige, champagne eller rostrött/orangerött.
hallronröda läppar
och a whole lot more.. drömmer mig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0