ähähä dags att dö

NEJ NU FICK JAG ÅNGEST IGEN ! SKOLA OM 19 DAGAR :O
jag ha inte hunnit ha lov känns de som.. fan inge bra men okej snart är det mörka tider på väg med prov och läxor i mängder. Och för att inte tala om att plumsa till skolan i knähög snö och snöstorm så man ha stor röd rudolf näsa som rinner som niagara fallen och stoppljus kinder som får omgivningen att vilja dra på sej sunglasses mitt i smällkalla vintern då man kommer in i skolan DE ÄR 110% SANNING I DET DÄR ,
 
fan jag kommer ligga som en död valross och vara trött på livet under vinter halvåret. jobbigt jobbigt men underhudsfettet håller mej varm
OKEJ ja ska ge mej nu huhuhu ja är trött :]

 buster bäversson

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jaa! det är klart :D

haha :)

2009-08-05 @ 15:16:07
URL: http://sandrami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0