it hurts , and yes it makes me cry ..

''jag tror ingen annan än du kan få mig att må så bra som jag gör med dej.
du kan få mig att skratta, även när du berättar världens sämsta skämt.
med det vill jag säga, jagälskardejbästavän;*
lämnar du mig, lever du inte många dar till :)''


min åsikt : det där skrev eve om mej i sin blogg i november , jag blir ledsen då jag läser det samtidigt som jag blir glad.
för det är ju så, man ska inte gråta för att det är över utan le för det som varit.
Det är inte lätt att inte gråta , men jag vet att en stor del av att det inte är som förr är mitt fel.
Jag kommer ändå alltid älska dej evelina , vad som än händer och även om vi är osams.
forever does'nt exist ..even tough we said so.


what happened with what we used to call us ?
the answer is a shame...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0