well it's fear

hei , kom nyss hem från honken. Jag,maria,rasmus,makkie,tj,axel,oscar och nadja joinade hans hus och bakade kladdkaka sen såg vi drag me to hell , skräckis, va helt okej som jag trodde. lite äcklig pga den vackra tanten , men wtf, man hoppa till verkligen hela tiden. haha inte fagert , sen efter det gick vi ut och kastade lite snöbollar , sen gick vi in igen och började se nå jävligt konstigt. Rasmus satt och såg ut som...ja jag vet inte vad..han såg inte ut att gilla det han såg. vilket var två tanter i tighta kläder och ja lite mer så att säga hahaha de va roligt .

nu ska jag snart se film me mamma,livet från den ljusa sidan, sen bli de gonatt  och farsdag imorron.
PUSS

no doubt , just a feeling of happiness
don't worry 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0