dö i förväg

halå
Sitter här me världens nackspärr, typ eller ja ni fatta. Ha typ suttit snett me skallen hela dagen för ja stör mej då jag ha utsläppt lugg . DE GÖR ONT SOM FAN AJ FÖR SATAN :(
nae nu ska ja sluta waina över de, dunka lite musik och är inte hungrig for once.

Ja tydligen vill makkie,elvira och rasmus att jag ska dö imorron . Tyckte vi skulle ha american pie lan men vart snabbt nerröstad för alla ville se skräckis, okej då.
Men ja kommer inte se så mke, kommer mer sitta och klamra mej fast vid dom andra och ge dom gratis tinnitus.
En liten tröst är väll att jag och elvira få välja film, annars hade jag inte pallat med de här haha.
tänker inte skriva vilka filmer, för de ska bli nån slags surprise för makkie å rasmus :) kan bara säga att ja vet att ja kom fleeeennnaaaaa

aa vafan, är inte den enda som är hur mesig som helst.
Makkie och rasmus finns vid min sida hahahaha bara elvira har nån stake i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0