visa ord

fick ett litet ryck av att blogga när den här bilden plötsligt dök upp.
Hemskt ja, att alla hetsas att sluta äta för att vara smal är man ju om man är normal? nej så är de fan inte heller.
Hon här ÄR smal i spegelbilden. Jag undrar vart hon ser valkar eftersom jag inte kan se några alls.
Att utveckla en ätstörning väljer man inte själv , det är omvärlden som väljer åt en. Visserligen handlar det om självdiciplin oxå, men alla kanske inte har styrkan att stå emot.  


FORTSÄTT ÄTA  !
varför sluta med något livsnödvändigt ?
resonerar man på det sättet att man lika gärna kan sluta äta för att det inte är viktigt är det samma sak som att säga , jag ska sluta andas , det är ju ändå inte så viktigt.
alla hör ju hur det låter . Vi håller kvar vid att det roligaste som finns är att käka när man är hungrig.
nu ha jag lackat färdigt och tänker gå och käka middag HÅEJ

Kommentarer
Postat av: Markus

True story ;)

2009-09-30 @ 23:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0