and i'm gonna miss u, a lot.

spelat minigolf med joel och pappa och ja, klart fan jag har varit förbannad och förlorat.
nu blire se tv med dom och tillsammans fetta winegum.
imorron börja vi 10.10 och slutar 12.00. ingen kan vara lyckligare än jag.
blir iaf myskläder imorron. står inte ut att frysa en dag till.

ska göra tidigkväll och sörja min bror. visst får det att låta som om han avlidit gått bort och dött..
men ni som inte är i samma situation kan inte förstå hur det är att stå sin brorsa så näraoch sedan finna sig i att han ska flytta.
joel, du är bäst i världen och jag kommer sakna dej till tusen.
kommer vara emo imorron kväll så jag blir jätteglad
om nån hör av sig för att hitta på något.


flännfärdigt kiddo

Kommentarer
Postat av: elvira

sv, ja bli ba så ilsken på kroppen min :( finnar och kissoch bajs och striphår och hela köret!

2010-08-26 @ 20:09:24
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0