shark! shark! shark!

saker som skrämmer helvetet ur mig

- nåt som sprider panic at the disco i hela min kropp är hajar. fast främst vithajar.
det kryper och jävlas i hela kroppen verkligen.
samtidigt kan jag inte gå ifrån tvn när det är ett hajprogram,
men jag hatar att titta på hajbilder med dem in action med öppna käftar och blod runt munnen.
blandad skräck med förtjusning skulle jag säga.

- spindlar drar också upp paniken.
dock är det inte på tal om att jag blir faschinerad av dem. kan inte se dem på tv, kan inte se dem i verkligheten.
bara pure skräck, panik och rysningar.

- att titta upp i speglar och så står nån där. kan vara mamma eller vem som helst

- forsande mörkt strömt as hell vatten,vet att om jag hamnade i plurret skulle jag inte komma ihåg en endaste sak som forsrännings instruktörerna sa. skulle nog bli min död

- gå i skogen själv när det är mörkt, det vill jag undvika till varje pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0