by the time i come home, i'm already stoned



jaha ni, så är våran lilla semester snart över.

Dagen började med amerikanska fluffiga blåbärspannkakor med glass och banan hos maria, sen har vi druckit te och tittat på film. Ingen shopping idag vilket är lika skönt det. Snart ska vi ta tuben till centralen och se om vi hitta nåt ställe som vi kan käka vår sista middag på.

Ja, resan har varit lyckad. Men känns ändå ganska soft att ta en dusch ikväll sen hoppa på tåget och åka 12 timmar till lilla kalla skellefteå igen. Ser fram emot att toppa in lurarna i öronen och sova kartigt. Jag längtar efter min musik, jag längtar efter mina vänner där hemma, jag längtar efter kontakt med folk och jag längtar efter att träna. Så det känns inte så hemskt att komma hem igen, förutom plugget då men det får ju funka. Livet är inte en semester hela tiden.

Nu ska jag överlägga med mina damer vars vi ska äta ikväll. Vi hörs när jag står stadigt i skell igen.
Pussar

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0