fat lip..fat mouth?

Jag har stor käft. Ofta öppnas den och släpper ut oljud.

- jag kommenterar det mesta, ibland blir det bra, ibland blir det lite mindre bra
- jag öppnar truten innan jag tänker, för tja.. hjärnan min är ju stor right, men munnen är twice the size.
- jag pratar alltid för högt, så saker som inte allmänheten borde höra..hör alla ändå.
- jag säger onödiga saker som låter bra i huvudet men sämre när det kommer ut i open air.
- jag är värdelös på att pejla av stämningen när det är dags för att hålla mun.


Så förlåt, om jag säger något nedvärderande, om jag pratar lite för högt eller om jag på nåt sätt ställer till det för er med hjälp av min alldeles för stora käft. Ni vet att jag inte menar något illa. Haha vilken bög man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0