utvärdering av 2010 del 3 av 3

September:

Har ingen bild från september, förutom cambilderna då men de känns ju lite torrt. Ja september, vad hände då? Det var fortfarande relativt varmt, jag och emma lät skoldagarna gå med att sitta bara vi och garva oss genom dagarna. Jag började träna taekwondo. Det hände inte så mycket, det mesta stod stilla kändes det som, men jag led inte av det.

Oktober:


Elviras bild
Vi hade haloweenparty hos elvira. Typ halva oktober, från mitten til slutet var jag hur glad som helst. På mitt bästa humör, men trots det väldigt förvirrad. Blev en riktig hurtig sak, levde för träningskvällarna.

November:


Julias bild
Första halvan av november var också kung. Jag va skitglad. Började prata mer liksom betydande med mitt lilla filmteam. Julia agnes och frida alltså. Vi drog till sjöbotten på äventyr och började närma oss slutet på filmningen. Andra halvan på november höll på att göra mig galen. Jag stod inte ut med mig själv eller livet.

December:


Det blev jättemycket snö, det blev jul. Halva december gick jag runt och kände me värdelös. Sen blev det julafton, fick världens bästa julklappar och hade en mysig jul. Efter det blev jag den oförskämt glada lilla ungen jag är fortfarande. Jag är sprallig och glad hela tiden. Nu taggar vi att fira nyårs ikväll, tror det kommer bli toppen avslutning på detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0