saaaaaaaaaaaring

alltså idag ha de fan bara varit jobbigt, somnade plågsamt mke senare än vad vi tänkt sen steg vi upp vid 11 och åt frukost sen va det back till tv spelet igen. Men de va inte det som var jobbigt, syftade egentligen på att min hals dampa och kliar och jag ha sån här jobbig hosta som gör att man låter som en dammsugare i behov av service när man hostar , fan aldrig happyday för mej. Sen va de inte pepp alls att dra och städa i verkstan , kändes ungefär som att måsta dränka sig men nu är de gjort och jag ha slitit som ett djur. Snart ska vi käka middag sen ska jag ta en lång dusch och efter det umgås med joel extra mke eftersom han drar mot egypten imorron. Nåväl , de va väll lite updates och btw äre så äckligt skönt med långhelg. Imorrn blir det stan med elvira , sounds great to me.
Och ja,igår drack vi cola,fettade,spelade tv spel,sjöng singstar,bollade med en uppblåst kondom,skrattade i mängder och snackade.
Förresten så tog vi inte så mke bilder , mitt ansikte syns inte på en enda
(tur är de)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0