i feel a hate crashing over me

Kan det vara så att jag är så pigg för att jag sov 12 timmar inatt perhaps? Anyways, ska snart ut med karro som jag skrev i förra inlägget. Egentligen kanske jag borde plåga mig med rapporten, men jag vill pausa med nåt som jag mår bra av ett tag. Är på lite bättre humör nu, kom lite längre med rapporten iaf.. så sakta men säkert kanske jag lyckas bli klar till torsdag. Blir nog en pluggjävla vecka eftersom jag vägrar sitta med ett berg av ångestladdat plugg under lovet. Nej då ska jag leva livet, glida med på ett bananskal och inte bry mig ett skit om sånt som jag tycker är jobbigt just nu. Fan lovet komemr verkligen, verkligen lägligt. För just nu ha jag bara ont överallt, min själ är uttröttad till max av alla påfrestningar. Det är helt enkelt förjävligt just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0