Walking through the city with my eyes on the road


För övrigt var ju detta så snyggt så jag håller på att få en hjärtattack x1000. Vore inte fel att hitta nåt liknande, eller kanske tillverka själv? Ja det bli nog av!

Imorron ska jag stiga upp halv 9 och träna sen duscha och äta en stadig frukost/lunch. Sen blir det stan med karro och ida. Ska ta en kik på statsfesten och sen shoppaaaa. Nämen, jag har pengar och ska casha in imorrn på verkstan så vad hindrar mig? INGET. Ska göra mitt yttersta för att hitta ett svart axelbandslöst linne och nå mer smycken. Behöver verkligen lite nya acessoarer med tanke på hur fula vissa är. Visar vad som köptes imorron efter stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0