i never thought i was crazy until you came around



Jag är på bra humör, fortfarande.
Det ha varit soligt, det smälter ute, jag ha världens bästa tjejer runt mig dagarna långa, jag ska och träna, jag fick iväg inledningen till rapport jobbet i tid, jag är pigg och utvilad osv. Sitter och ler hela tiden även om jag inte är i los angeles, utan för att det mesta är rätt jävla bra. Dock hade min plattångsjävel fått en kortslutning i sladden så när jag kopplade i den släcktes hela lägenheten inklusive kyl och frys. Då blev jag förbannad, och pappa oxå.. men det gick över för han lagade den. Tack paps ♥ Få se vad kvällen sedan bjuder på, det bli intressant. Men vet ni? Det är lugnt, för impulsiviteten som härjat denna helg som varit har varit förjävla skön!

Kommentarer
Postat av: elvira

så du fick fara ut på lördan iaf:)? kan vi inte träffas på stan i veckan, saknar min halsduk heh.

2011-03-22 @ 18:23:21
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0