Just nu



Att gå på hockey
Det är egentligen sjukt roligt att fara och se hockey och det är alltid grym stämning i arenan, och vem gillar inte att tacklas lite på ståplatserna? Fan varför gör jag inte det oftare?

Bikboks svarta michelinjacka
Åh vilket kap för 700 spänn, säger jag. Den är underbar. Varm och jätte, jättefin.

Höstiga färger
Såsom vinrött, brunt, senapsgult osv= fint!



Svarta carlingsjeansen
Ja mina vänner, trodde aldrig jag skulle dissa dem.. Men nu är det dags. Mina har blivit helt urblekta så dom är näst intill gråa efter bara några få tvättar, och de är någon ynka millimeter från att spricka i grenen. Dessutom är gylfen paj och åker ner hela tiden. Tro mig, jag älskar dem egentligen för de är det skönaste plagg jag någonsin ägt, men de sviker mig mest hela tiden nu och gör att jag känner mig fulare än vanligt.

Vidal sassoon plattänger
De är super från början men sen då? Ja då går de sönder, alla min 3 jag ägt börjat glappa i kablarna och orsakat kortslutning i lägenheten. Och en till sak, spray och andra hårprodukter verkar fästa ovanligt bra på dem så det lägger sig som en snuskig beläggning på plattorna. Det gjorde det minsann inte på min fattiga coline från clas ohlson.

Tighta polotröjor

Kommer bli hatad för att jag skriver så men det kan jag ta. Alltså, vissa är ganska fina i dem tillsammans med en pälskrage och en fin jacka men, nej. Tycker det är i överlag rätt fult. Kommer aldrig köpa en sådan. Fast polo på stora stickade tröjor tycker jag inte är fult, eftersom kragen inte sitter tight som en kroppsstrumpa runt halsen då!

Kommentarer
Postat av: Maja

OMG, vi håller just med varandra om vad som är ett fult klädesplagg.. dissar också polon totalt, kommer aldrig fatta grejen med ett klädesplagg som orsakar cellskräck!

2011-10-02 @ 23:26:51
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0