Världen håller andan

Gårkvällen blev otroligt mysig med mycket skratt och tjejsnack som aldrig kommer lämna mitt tvrum om man säger så. Thank u all!

Idag tog jag sovmorgon och steg sen upp vid 12 för att göra mig klar och fara på stan med mamma. Och det har sina fördelar att gå med mor min på stan, kom hem med den fina pälsvästen från VILA.. Dock misstänker jag att jag kommer få sota för det och betala den själv när lönen kommer men det är struntsamma. Sedan åt vi lunch på frasses och sen cruisade vi runt i hennes lilla röda bil och skämde ut oss å hennes vägnar. Tycker om dig ändå tokmamma!

Nu
blir det bad, ansiktsmask, välja nå kläder och sen kommer resten av kvällen spenderas med how i met your mother och boken om andra världskriget som jag fastnat stenhårt i.

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Love Y 2!! :D

2011-09-05 @ 08:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0